Medlemskap Socialdemokraterna

Eftersom jag vill stödja socialdemokraterna, särskilt nu efter deras stora valförlust, så företog jag mig att betala in medlemsavgiften, 100 kronor, till dem. Då är jag medlem fram till sista december 2011.

Det här fick jag som bekräftelse:

Välkommen som supporter!
Vi vill med detta meddelande bekräfta ditt medlemskap i socialdemokraterna.

Om ett par dagar kommer du att få hem ett välkomstpaket och ett 1:a maj-märke. På vår digitala mötesplats sosserian träffar du andra engagerade supporters. Där hittar du också de verktyg du kan behöva för att göra en insats direkt, varmt välkommen in.

 

Efternamn Förnamn K J I-M Tel. bostad c/o-adress Mobiltelefon
Gatuadress  E-postadress ingridmariakoppel@gmail.com
Utländskt postnr ort Postnr  Ort SÖSDALALand SVERIGE
Ordernr 714163 Belopp 100
Vid eventuella frågor kontakta ditt partidistrikt:
Skånes socialdem. partidistrikt
E-postadress  admin@skane.sap.se
Telefon 040-660 73 00

Skånes partidistriktOlof Palmes plats 1
214 44 Malmö
Tel: 040-660 73 00
Fax: 040-660 73 39
E-post: admin@skane.sap.se
http://www.socialdemokraterna.se/skane

 

Kommentera

